Wink jewellery

DSC_0045

Goodmorning loves, long time no see. Allereerst sorry voor m’n lange afwezigheid. Ik ben zo druk met school bezig en zit in de laatste 2 weken van mijn opdracht. Anyways ik ontving dit veel te schattige pakketje van Wink Jewellry. Goooosh ik heb een echt een zwak voor minimalistische zilveren sieraden, Wink jewellry is echt heaven voor mij haha. In dit metalen doosje zaten een aantal goodies waar ik het in het verloop van dit artikel verder over heb.

DSC_0046DSC_0042

Can we take a moment for this beauty? Dit kettinkje stond al heel lang op mijn wishlist. Het geeft een simpele outfit gelijk een bohovibe. Ook vind ik het heel leuk dat het oogje zwart is ipv blauw, dat zie je namelijk vaker. Het dragen van een zwart oog zou negativiteit afweren.

DSC_0048DSC_0049

Ik heb onlangs mijn 3e gaatje laten schieten. Ik ben helemaal gek op zilveren ringetjes en zilveren statment pieces. Hoe cute zijn deze oorbellen? Ze laten me een beetje denken aan een honingraaf, so so so cute.

DSC_0047DSC_0043DSC_0044

And last but not least, deze minimalistische ringetjes. Ze zijn verkrijgbaar in 3 maten. De ringen zijn erg dun en zijn perfect voor elke outfit.

 

Wink jewellery is een sieraden merk uit Australië, geïnspireerd door simpele en moderne designs die draagbaar zijn elke dag. Wink focust op goede kwaliteit, strakke geometrische lijnen, en zachte kleuren. Het pakketje kwam na ongeveer een week binnen. De service was erg fijn, ze zorgen ervoor dat alles duidelijk voor je is. Yes yes yes i’m a happy girl.

 

Black evil eye necklace | $49.00 AUD  -> 46 euro

Honeycomb studs silver |$30.00 AUD -> 28 euro

Silver triangle ring |$29.00 AUD -> 27 euro

Silver twist ring|$29.00 AUD -> 27 euro

Silver love heart ring | $29.00 AUD -> 27 euro

 

Wat vinden jullie van dit soort minimalistische sieraden?

8 Reacties op “Wink jewellery

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

