Hoesjes van Paradise Amsterdam

eeeeDSC_0087

Hello lovelies, long time no see. Ik probeer nog een beetje m’n draai te vinden tussen het bloggen en het drukke AMFI leven, maar dat komt zeker goed. Ik ontving laatst weer een hoesje van Paradise Amsterdam, en wauw ze blijven me verbazen. Dit merk is zeker mijn favoriete hoesjes merk aangezien ze echt heel stevig zijn, van goede kwaliteit, en hebben de leukste prints.

De verpakking

DSC_0077DSC_0076

Pff de nieuwe verpakkingen van Paradise Amsterdam zijn te schattig voor woorden. Het geeft een oldskool vibe gecombineerd met een schattige touch door het touwtje, i like.

DSC_0081

Ook het hoesje zelf is te leuk verpakt. I mean, hoe kan je dit niet schattig vinden? Het hoesje is verpakt in bubbeltjesplastic wat eventuele schade tijdens het leveren voorkomt.

Bondi Blue case

DSC_0082DSC_0085DSC_0084

O my god, dit hoesje vind ik zooo mooi. Deze print is geïnspireerd op de Bondi Beach stranden in Australië. Ook al heeft dit hoesje een zomerse print, het kan alsnog perfect gestyled worden in de winter. Het geeft een minimalistische outfit gelijk een extra touch. Het hoesje sluit goed om mijn Iphone 6 aan en is erg stevig. Ook als je je telefoon per ongeluk laat vallen beschermd het tegen schade, en jaa dat heb ik meegemaakt, sorry mam als je dit leest hahaha.

Azure marble case

FullSizeRender-1DSC_0095DSC_0094

Mijn trouwe lezers zullen vast weten dat ik een grote zwak heb voor marmer print. Alles wat maar iets weg heeft van the marble print vind ik prachtig. Dit hoesje heeft iets anders als anders. Ik heb zelf nooit een marmer printje gezien waarin paars  is verwerkt. Het geeft zo’n apart effect wat ik zo mooi vind. Ergens doet het mij denken aan bergstenen zoals rozenkwarts. Dit hoesje is zeker een eyecatcher en heb er al vele vragen over gekregen.

DSC_0091DSC_0090

Ik ben erg tevreden over de hoesjes van Paradise Amsterdam. De Azure Marble case heb ik nu 2 maanden en ziet er nog steeds prachtig uit (het paarse hoesje). Ondanks losse sleutels in tassen en harde voorwerpen ziet het er nog steeds uit zoals ik het ontving. Meestal veranderen de kleuren van bepaalde hoesjes of krijgt het kleine krasjes, maar dat is bij deze hoesjes totaal niet zo. De hoesjes van Paradise Amsterdam zijn niet alleen voor de Iphone 4/4s/5/5c/6/6+/6s/6s+ maar ook voor bepaalde Samsung toestellen zoals de Samsung Galaxy S4/5/6.

DSC_0083

De service van Paradise Amsterdam is erg goed. Het personeel is super vriendelijk en je hebt het hoesje al snel binnen. Bij dit bedrijf merk ik echt dat ze liefde hebben voor hun vak en er veel moeite in steken, denk aan de verpakking en kwaliteit van de hoesjes. Ik raad zeker Paradise Amsterdam aan als je nog leuke hoesjes zoekt! Check ook hun Instagram account @paradiseamsterdam voor de mooiste foto’s van de hoesjes en laatste updates.

Bondi Blue case        | 12 euro

Azure Marble case   | 12 euro

Wat vinden jullie van deze hoesjes?

5 Reacties op “Hoesjes van Paradise Amsterdam

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

