SLB van By LouLou

 

DSC_013ddd5d

Hi loves, een goede portemonnee is een musthave voor iedereen. Het is toch iets wat je bijna dagelijks gebruikt en dus wel tegen een stootje moet kunnen. Ik kreeg deze SLB portemonnee van het merk By LouLou met een super schattige verassing, lezen jullie mee?

DSC_0126

De SLB staat voor Smart Little Bag, wat betekend dat deze portemonnee ook als soort clutch te gebruiken is. Je kan er namelijk veel in kwijt en heeft zelfs een apart vakje voor je telefoon, super handig als je even snel uit huis moet of ergens naar toe gaat waar je niet al teveel wilt mee nemen.

DSC_0143DSC_0147DSC_0148DSC_0127

Het voorvakje is voorzien van een klein spiegeltje en een vakje waar je je telefoon kwijt kunt, girls hoe handig is dit? Deze SLB heeft een Aztec print wat het net wat specialer maakt en is gemaakt van echt leer.  Het polsbandje kun je ook weghalen door middel van de klip, al vond ik dit juist leuk staan bij de portemonnee.

DSC_0154DSC_0150DSC_0151

Deze SLB bevat zoveel vakjes voor pasjes, briefgeld, muntgeld etc. je kan er letterlijk alles in kwijt. Ik was vroeger altijd meer van van kleine portemonnee’s maar nu ik deze wat grotere heb merk ik hoe handig een grotere portemonnee kan zijn. Yay for the bigger ones.

DSC_0122DSC_0139

Dit te schattige flesje kreeg ik in het pakketje mee. Totaal onverwacht maar hoe cute? Ik dacht eerst dat het een home item was door de gouden stukjes in de vloeistof. Maar het is een soort drinkbare Australische champagne. Heel leuk bedacht vooral voor het nieuwe jaar.

DSC_0124

De service van By LouLou is super fijn, er werd goed gecommuniceerd en het was al binnen één dag binnen. De SLB is van een goede kwaliteit en daarom raad ik jullie zeker By LouLou aan als je nog een kwalitatieve mooie portemonnee zoekt. Ook leuk als cadeautje aan iemand!

 

SLB Navajo | €79,95

 

8 Reacties op “SLB van By LouLou

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

