Balmain haircare beautybag van haarshop.nl

DSC_0156

Hey loves, de laatste weken ben ik super druk geweest met m’n laatste deadlines van semester 1. Amfi is suuuuper leuk, alleen vraagt het veel tijd. Ik moet een beetje wennen aan het combineren van bloggen met m’n studie, maar dat komt zeker goed! Anyways, in dit review in samenwerking met haarshop.nl vertel ik over de haircare lijn van Balmain en mijn ervaringen met de producten. Ik ben super enthousiast om eindelijk de Balmain haircare lijn te mogen uitproberen.

S H A M P O O  &  C O N D I T I O N E R

DSC_0159 DSC_0160 DSC_0161 DSC_0170 DSC_0171

Ik had al veel goeds gehoord over de shampoo van Balmain. Ik moet zeggen dat het niet zo zeer ervoor zorgt dat je extra glans krijgt, al voelt m’n haar er wel gezonder van aan. De haircare lijn van Balmain is ook te gebruiken voor extensions. Het groene thee extract zorgt voor een schoon gevoel. Het reinigt de hoofdhuid heel goed, m’n haar voelde schoon en fris aan. De conditioner is een toevoeging voor de shampoo. Het hydrateert je haar volledig en zorgt ook voor bescherming en kleurbehoud. Je haar wordt gelijk veel zachter en doorkambaar.

 

H A A R    M A S K E R    &     S H I N E   S P R A Y

DSC_0158

Het haarmasker is ook een extra toevoeging. Het verzorgd beschadigd haar optimaal en geeft een extra glans aan het haar. Dit masker kun je 1/2 keer per week gebruiken om je haar net wat meer te verzorgen. Het kleine spray flesje bevat shining spray, w a u w deze werkt zo goed. Ik neem hem dan ook vaak mee in mijn handtas. Deze spray voeg ik toe na het stijlen of krullen van m’n haar. Je ziet gelijk verschil. Deze spray zorgt echt voor een extra glans en voorkomt gespleten haarpunten. Ook bevat deze spray UV bescherming, wat vooral in de zomer erg handig kan zijn voor bescherming tegen de zon. Deze spray maakt je haar niet vet, alleen bij het gebruiken van teveel spray wordt je haar wel te glanzend, dat het vettig lijkt. Je kunt dus ook het beste vanaf een klein afstandje sprayen.

 

H A A R  B O R S T E L

DSC_0162DSC_0166

De borstel van Balmain vind ik heel fijn om m’n haar mee te stijlen of te föhnen. Als ik m’n haar gewoon natuurlijk gekruld laat is het niet zo’n goed idee om deze borstel te gebruiken, het maakt het wat pluiziger. Ik denk dat bij natuurlijk stijlhaar deze borstel perfect is, en bij gebruik van extensions.

DSC_0157

Ik ben super enthousiast over de producten van Balmain. Ik ben het meest enthousiast over de shine spray, die is echt ge wel dig. Je kunt de producten los kopen bij haarshop.nl, al heb ik een Balmain haircare beautybag aangevraagd, dan worden de producten in een schattig tasje geleverd, die je ook eventueel kunt gebruiken als toilettas. Hierbij krijg je de complete set fullsize van 250 ml, het masker (150 ml) en de shine spray (75 ml) inclusief de haarborstel. Plus is het goedkoper als je zo alle producten besteld. Win win situatie right?

De service van Haarshop.nl was super goed. Het pakketje werd al binnen 1/2 dagen geleverd (met gratis verzending in Nederland) , en ook de communicatie was top. Je wist gelijk waar je aan toe was en wanneer je iets kon verwachten. Haarshop.nl heeft een super groot assortiment voor haar -en beauty producten, met een groot aanbod van verschillende merken. Neem zeker een kijkje op haarshop.nl als je een beautylover bent, er is echt zoveel wat ze aanbieden. Je wordt er gewoon spontaan hebberig van haha.

Balmain haircare beautybag | € 46.89

5 Reacties op “Balmain haircare beautybag van haarshop.nl

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

