Indian wish tube van bohemianstyle.nl

DSC_01jj86

Hey loves, de zilveren bohemian tribal trend is een van mijn favoriete trends van dit moment. Bohemianstyle.nl is dan ook heaven on earth voor mij. Pff ik kan eindeloos naar deze zilveren sieraden staren. Toen ik dit te leuke pakketje kreeg kon ik niet wachten om het te dragen.

DSC_0173 DSC_0179 DSC_0185

Ik heb echt een zwak voor zulke kettinkjes, zilveren kettinkjes doe ik meestal niet meer af. Deze wenskoker is handgemaakt in India. Ik combineer deze schattige wish tube met een subtiel heart to get kettinkje en een minimalistisch kettinkje die met mijn bestie ook heeft. Door verschillende zilveren kettinkjes te combineren krijg je een wat speelser effect. Het schrift vind ik zo mooi en geeft zeker een extra toevoeging aan het tribal gevoel.

DSC_0189DSC_0187

In deze wish tube van 3 cm zou je eventueel ook een schattig briefje in kunnen stoppen, leuk idee als cadeau aan iemand? De ketting voelt heel licht aan en maakt vele boho/vintage outfits af. De wish tube is los te bestellen of met een ketting die te koop is in 2 formaten namelijk, 40 of 45 cm.  Deze ketting is gemaakt van sterling silver en zal dus ook niet verkleuren.

DSC_0177

Bohemianstyle.nl heeft zo ongelofelijk veel leuks, i want it al hahaha. Van sassy quote sweaters tot aan de mooiste bohemian sieraden, tasjes en bralette’s. It’s all so pretty. Ook de service was super fijn, de eigenaresse van bohemianstyle is super spontaan en streeft voor de beste kwaliteit. Zeker een aanrader als je ook een boholover bent als ik.

 

India wish tube los | 15,-

Wish tube + ketting 40 cm | 25,-

Wish tube + ketting 45 cm | 27,-

Wat vinden jullie van boho sieraden?

4 Reacties op “Indian wish tube van bohemianstyle.nl

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

