Denim & glitter all the way | OOTD #18

DSC_0303

Hi guys, ik heb al een tijdje geen Outfit post geupload en daar moest een verandering in komen. Vandaag gingen ik samen met een vriendinnetje en klasgenootje Sophie naar Utrecht om voor AMFI trends te spotten, en was het nou net het perfecte weer om outfit foto’s te schieten.

DSC_0312 DSC_0307

Ik merk dat mijn liefde voor denim steeds groter wordt. Het is zo simpel maar geeft alsnog wel een extra touch aan je outfit. Zo vind ik het zelf leuk om basic denim items te combineren met kleine details, zoals glittersokjes.

DSC_0308 DSC_0309

Zeker een trend die nu in veel winkels te koop is, de glittersokjes. Ik heb die van mij bij COS gekocht. Het voelt wel anders dan een normale sok. Deze sokken voelen meer als een soort panty. Ik vind glitter zo’n leuk effect geven aan een simpele outfit, i lovee it.

DSC_0310 DSC_0304

Ook combineerde ik bij deze outfit mij Hatie bucket bag van Pauls Boutique, ik heb deze al een tijdje en hij is nog steeds perfect in staat. Ik vind het persoonlijk een hele fijne tas om mee te nemen in de stad, plus past m’n Niko camera er ook in.

DSC_0298

DSC_0296

We hebben vele trends kunnen vastleggen in utrecht en bij Episode een Levi’s 501 pants weten te scoren. Bekijk ook eens Sophie d’r blog als je van fashion en beauty houdt.

Zonnenbril: Rayban – Jeans: Topshop – Trui: Monki –  Jasje: Primark – Tas: Pauls Boutique – Sokjes: COS – Schoenen: Adidas

 

Wat vinden jullie van mom jeans?

5 Reacties op “Denim & glitter all the way | OOTD #18

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

