Berlin baby! – OOTD #19

DSC_0DD232

Hey lovelies, long time no see. Deze maand was een drukke maand vol deadlines en leuke dingetjes, waaronder een reisje naar Berlijn met AMFI. Ik heb echt een superleuke tijd gehad in Berlijn waarin ik veel heb gezien en ontdekt. In dit artikel laat ik jullie een outfit zien die ik een avond droeg en een aantal sfeerbeelden van de vibe die er in Berlijn was.

DSC_0208IMG_5620.JPG DSC06221 (1)

Ik droeg bij deze outfit een t-shirt van Vans die ik zelf ooit eens heb gecustomized tot croptop. A pop of color is never a bad idea. Persoonlijk vind ik een basic outfit gecombineerd met een kledingstuk die veel kleur heeft of een bepaald patroon altijd wel goed passen, het maakt je outfit net was specialer en geeft de finishing touch.DSC_0215 (1) DSC06219 (2) DSC_0243

Ook draag ik een zwarte satin bomber. Ik vind het satin effect zo tof. Het maakt een normale zwarte bomber jas zoveel leuker. Deze jas kreeg ik van Chiqueboss, gebruik de code “BOSSYISA” voor 15% korting op chiqueboss.com. U won’t regret it ladies.

DSC06218

In de Monki van Berlijn heb ik eindelijk een zwarte zachte flared trouser weten te bemachtigen, die een beetje aanvoelt als een legging stof, één woord oh so  c o m f y.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

IMG_5380

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

IMG_5424

Een aantal sfeerbeelden van het oh zo mooie Berlijn. De omgeving waarin ons hostel zat was zo’n toffe buurt (allereerste foto van het artikel). Can i go back already?

broek: monki – jas: Chiqueboss – t-shirt: Vans – schoenen: Adidas

Wat vinden jullie van Berlijn?

 

 

5 Reacties op “Berlin baby! – OOTD #19

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

