S/S ’16 LOOKBOOK – VIDEO

Hey loves,

Een week geleden ben ik met mijn beste vriendinnetje naar Kreta geweest voor een weekje. Oh god wat prachtig is het daar. Aangezien ik al een tijdje geen youtube video had gemaakt besloot ik om daar een spring summer lookbook op te nemen, perfecte locatie toch? Als je nog niet geabonneerd bent op mijn kanaal zou ik het heel leuk vinden als je dat zou doen! Klik *hier* voor de link naar mijn youtube kanaal.

I hope you enjoy this video.

-xxx-

Een Reactie op “S/S ’16 LOOKBOOK – VIDEO

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

