Pauls Boutique Hattie Sporty Duffle Bag

DSC_0146

Hey loves, wat ben ik vandaag heerlijk wakker geworden met een groot verassingspakket van Pauls Boutique, wetend dat vanavond mijn diploma uitreiking is en ik morgen ochtend op vakantie ga. Anyways, whaaaaah de tassen van Pauls Boutique zijn één woord gorgeous, er zijn zo ongelofelijk veel modellen in allerlei kleuren. Het was dan ook moeilijk kiezen, maar mijn hartje is gevallen voor deze prachtige zwarte Hattie bucketbag.

DSC_0115 DSC_0118

Wat een droompakketje ontving ik vanochtend. De tas werd geleverd in een grote kartonnen doos, versierd met neon gele linten. Ook zat er een beschermtasje om de Hattie tas heen, wat ook handig is voor reizen, hierdoor beschadigd je tas niet.

DSC_0156DSC_0148DSC_0147

How freaking gorgeous is this bag guys? Ik kan er maar naar blijven staren. Alles is zo mooi afgewerkt aan deze tas. Ook vindt ik de sleutel hanger een leuke finishing touch, je kan hem er ook afhalen maar ik vind het wel leuk zo’n pop of color.

DSC_0159DSC_0160

De tas is afsluitbaar door middel van twee “touwtjes”. Vaak zie je bij tassen gouden, zilveren details, maar bij deze tas heeft meer metaalkleurige details wat ik echt apart vind. Het geeft een leuk effect aan de tas.

DSC_0151

De binnenkant is erg ruim en heeft een gestipte voering. De köhlblauwe kleur gaat heel goed samen met het zwarte nepleer. Ook bevat de tas een klein vakje met een rits waar je bijvoorbeeld je mobiel kwijt kunt.

DSC_0136DSC_0143

Ik combineerde deze tas met een basic zwart Zara tshirt, een ripped jeans en mijn adidas superstars.

Pauls Boutique is sinds kort verkrijgbaar in Nederland. Het is al jaren een groot tassenmerk in de UK, en is nu eindelijk ook in een aantal filialen zoals V&D. Grote sterren zoals Cheryl Cole en Rita Ora zijn met de tassen van Pauls Boutique gespot. Meer informatie over Pauls Boutique is te vinden op iconic-fashion.nl en op hun facebook pagina.

Pauls Boutique Hattie Sporty Duffle Bag| 85,-

Wat vinden jullie van deze tas?

9 Reacties op “Pauls Boutique Hattie Sporty Duffle Bag

  1. Pingback: black peeptoe – OOTD #15 |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!